آخرین اخبار
کد مطلب: 146722
خروج تمامي شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري از وضعيت قرمز/ عمده واکسن‌هاي موجود در استان از چه نوعي است؟
تاریخ انتشار : 1400/06/27 16:11:22
نمایش : 663
طي 24 ساعت گذشته کليه شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري از وضعيت قرمز خارج شدند و در حال حاضر به غير از 2 شهرستان کوهرنگ و خانميرزا که در وضعيت زرد قرار دارند ساير شهرستان‌ها نارنجي است.

به گزارش سلام لردگان به نقل از فارس از شهرکرد، طي 24 ساعت گذشته کليه شهرستان‌هاي چهارمحال و بختياري از وضعيت قرمز خارج شدند.

لازم به ذکر است در حال حاضر وضعيت شهرستان‌هاي کوهرنگ و خانميرزا زرد و شهرستان‌هاي شهرکرد، فارسان، سامان، بن، کيار، لردگان، اردل و بروجن در وضعيت نارنجي قرار گرفته‌اند.

گفتني است تا تاکنون 44 درصد از جمعيت بالاي ۱۸ سال استان موفق به دريافت دُز اول واکسن کرونا و ۲۰ درصد جمعيت هر ۲ دز واکسن را دريافت کرده‌اند.

به گفته رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري ۸۰ درصد از واکسن‌هاي تحويلي به استان از نوع سينوفارم، ۱۰ درصد استرازنکا و ۱۰ درصد واکسن برکت بوده است.

لازم به ذکر است طي ۲۴ ساعت گذشته ۹۰۳ بيمار با علايم باليني مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتي و درماني سرپايي و بيمارستاني استان مراجعه داشته‌اند که از اين تعداد ۱۶۱ بيمار در مراکز درماني بستري شدند.

 همچنين طي ۲۴ ساعت گذشته نتيجه تست ۱۷۲ نفر از مراجعه‌کنندگان در بخش سرپايي و ۵۹ نفر از بستري‌شدگان مشکوک به کوويد_۱۹ در مراکز بيمارستاني استان، مثبت قطعي اعلام شد.

هم‌اکنون ۴۵۷ بيمار مثبت قطعي و مشکوک به بيماري کرونا در مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند که از اين تعداد ۳۸۹ نفر مثبت قطعي و مابقي در انتظار پاسخ نتايج آزمايش قرار گرفته‌اند.

گفتني است از ابتداي شيوع ويروس کرونا تاکنون ۲۱۰ هزار و ۵۵۷ نمونه‌گيري از بيماران مشکوک به کرونا انجام شده است که از اين تعداد ابتلاي ۷۵ هزار و ۳۲۶ نفر به کرونا قطعي اعلام شد. هم اکنون ۵۷ بيمار با شرايط بحراني و حال عمومي نسبتاً بد در بخش‌هاي مراقبت ويژه مراکز درماني استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهاي پيام/68033

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس